puffet ris

 

PUFFET RIS!

Liker du det?

Jeg er glad i både denne og de med hvete/korn….

 

 

Og puffet ris med bittelitt sukker og “surmelk” er min nye favoritt.
Høres ikke godt ut?

Tja….
Jeg elsker det!

Og det gir en liten metthetsfølelse akkurat når du trenger “bare noe ekstra” der og da.

Nå spiser jeg vel mest puffet ris med “søtmelk” på normalen – men nå i varmen har denne nye kommet frem – surmelk og puffaris.

 

Jeg har spist dette mye fra barnsben av 🙂
Mmmmm godt ja!

 


Surmelk/kulturmelk er godt for fordøyelsen.

 

 

#puffetris #surmelk #kulturmelk #kefir #kefirmelk #pufferisogsurmelk

4 kommentarer
    1. denne var ny ja ,puffet ris har vi i hus,det er helst mannen som spiser det med søtmelk om han er fysen på noe :=) surmelk fikk jeg styggen til som lita jente,har ikke smakt det siden ,hmm kanskje jeg skulle prøvd en gang liker jo yughert naturell :=)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg