puk-kode

 

 

Telefonen har oppdatert seg, slĂ„tt seg av og pÄ 
Taste Pin-kode for SIM-kort og skjerm
..
Taster raskt og taster feil
.

Og der lÄste mobilen seg, og PUK koden er ikke Ä oppdrive..

Da kan man ikke ringe noen
 men man kan chatte
.
pĂ„ messenger pĂ„ den bĂŠrbare datamaskina 😀

BĂ„de Telenor og El-kjĂžp har chatt
. ROBÅT-CHATT
.
Kommer ingen vei der

Den kan ikke gi meg noen PUK-kode.

Kjente at skuldrene gjekk langt over Þrene etter hvert som rÄdene tok slutt


NĂ„r jeg prĂžver logge meg inn pĂ„ min side – Telenor
.med epost
 fĂ„r jeg tilbakemelding at de vil dobbeltsjekke at jeg er meg
. ved Ă„ sende meg en kode som gĂ„r til min mobil
.. som jeg mĂ„ bekrefte

Da kommer jeg ikke lenger da
. nÄr mobiler er lÄst
.
Og det “bare” er en robĂ„t som sitter og svarer pĂ„ chat

Ærligtalt altsĂ„ – stressnivĂ„et skaut i vĂŠret
.

Heldigvis lþsnet alt seg da El-kjþp der jeg kjþpte mobilen, kunne printe ut PUK koder til meg, bare jeg troppet opp og kunne bevise at jeg er meg 😀

Takket vÊre gode hjelpere pÄ messenger som trÄdte til og tok en telefon eller tre
.

 

Og endelig!

Telefonen er i gang igjen.

Tenke seg hvor avhengig man har blitt av denne dippedutten
.

 

 

 

#mobil #pukkode #ikkeenkelt #robÄtchatt  #simkode #pinkode #simkort

6 kommentarer
    1. jeg bruker pin kode ,puk trodde jeg var om pin kode var borte ,hmm ikke lett uansett nÄr mobilen gÄr i svart.Jeg har bÄde puk og pin og jeg passer godt pÄ dei :=) jammen godt du fikk hjelp til slutt

      1. Ja men jeg hadde oppdatert telefonen og skulle taste PINkode for Ă„ Ă„pne bĂ„de sim-kort og skjermen pĂ„ mobilen – og tastet for raskt og tastet feil og det lĂ„ste seg…. 😀 KRISE!!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg