pusse opp……..

Jeg begynte så bra,
men siste uken har jeg ikke klart
gjøre noe.
Har tapetsert EN lengde – og den tok jeg i går.

Når alt er tapetsert – skal det grunnes – deretter males.

Fargevalg next.

Men først må jeg bli frisk så jeg kan gå i butikkene og se på farger – og gulv 🙂

Alt til sin tid – og snekkere skal jeg også ha – etter påske en gang – når de har anledning og er friske?

I disse tider – alt som har blitt planlagt legges ned.

Men, her er bilder av veggene:

Jeg får bort en del struktur i tapeten som var fra før – pluss lim fra en bord som var moderne for mange år siden.
Så etter hvert blir dette bra, når jeg får grunnet og malt 😀

Litt av en jobb å tapetsere!!!!


Lamper i taket og lamper på vegger skal bort.
Skal IKKE ha lamper på vegger – men skal ha nye lamper som henger NED fra taket.

Også da,
har jeg arvet denne retro-lampen fra min mor
Denne liker jeg!

Og det finnes to lampeskjermer til denne.
Denne som er på nå har min mor sydd på et lampeskjermkurs som var moderne for over 30 år siden 😀

Jeg synes denne er lekker og vil passe inn i min nye stue etter hvert.

Og fargen på den ene veggen her, skal være – muligens – litt i lys konjakkfarge – eller mot det turkise…. men jeg har ikke helt bestemt meg ennå.

Fargene skal gå litt i sand………. men det er så mange nyanser og jeg har IKKE bestemt farger ennå.

#retro #pusseopp #tapetsere #littavhvert

16 kommentarer

Siste innlegg