pusse opp………

Da kom den siste strimla på plass 😀

 

Og slik funker det hos meg……….
Jeg bruker gulvet – og det jeg har tilgjengelig av hjelpemidler der og da 😀

 

 

 


Så måles det og klippes – og tenke seg til at av og til måler man helt feil???
Hvordan det går an det fatter ikke jeg  hehehhe   men men – ikke noe problem når man har tatt for lite  og ikke for mye liksom – bare å måle en gang til og få det riktig 😀

Skru av platene til siste stikkontaktene og sette igang!

 

Og se der – ferdig!
Lenger kan jeg ikke gå – for etter vinduet og den veggen – er det snekkere som skal ta seg av i første omgang.

Nå er det klart for grunning her – også må jeg finne ut fargene!

 

Gleder meg til snekkere kommer en gang ut på våren – nye vinduer – ny dør ut til veranda – legge nytt gulv, lister og jepsipepsi 😀

 

#tapetsering #pusseopp

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg