rakk det….

 


Utsikt mot Nerlandsøy, Kvalsvik og Runde

 

Tirsdag,
og sommertempen er her fortsatt 🌞

En tur å sondere terrenget for samme tur ved senere anledning  –
ja når kroppen er bedre 🙏

Flowerpower

Det er turen på traktorvei, opp mot Roppehornet,
som skal prøves.
Jeg har gått oppover her et par tre ganger før, men snudd ved elva…
En gang gjekk vi videre fremover i dalen og til en topp der….
Men videre mot Roppehornet har jeg ikke gått fra denne siden av dalen, og det er fin vei 😀

Toppen av fjellet der fremme, er Roppehornet 🌼
Jeg så flere som var på vei i fjellsida 😊 Neste gang kanskje 🚶‍♀️🤸‍♀️


Kyrne går fritt her oppe, så det var bare å holde pusten og gå rolig 😀

 

Et eple i lomma er ikke nok niste for en helt til topps, men akkurat i dag er det nok 🍏

Jeg går helt opp til kuene der det flater ut, og snur der. Siste stykket blir en annen gang… Det er ingen skam å snu 😊

Toppene ligger der til en annen gang

Det er dette å lytte til kroppen
Det må jeg bare bli flinkere til å gjøre ❤️


Fjell er så vakre!
Ååå som jeg elsker denne naturen vi har rundt oss 🙂


Roppehornet til venstre i bildet – og øyane i Herøy ute i havet 🙂
Vakkert 🌼

 


Endelig kom denne sommerfuglen min vei!

En nydelig start på dagen,
og med bading på Ulstein 🌊🏊‍♀️

Takknemlig

Det er meldt mye regn til i morgen,  men noe av det kom akkurat nå☔️ Men jeg rakk å komme meg hjem lenge før det 👍

 

Stå deg vel der du er 

 

9 kommentarer

Siste innlegg