regner pÄ tvers

Og sÄnn gÄr no daganj


.

 

 

Det er sÄ skiftende som det kan bli for tiden, vÊret


.

NÄ regner det pÄ tvers



 og vinden pisker regnet




Men vi har jo ikke sÄ mange valg da

.

Enten stÄ i det eller reise bort


..

Og jeg mĂ„ stĂ„ i det, for jeg har ikke muligheten til Ă„ reise bort akkurat for Ăžyeblikket 😀

Men det er greit

.

Det kommer uansett bedre dager enn dette – og jeg kan si meg fornþyd med at hodet er opp og fþttene ned
..
Ikke vĂŠrst det heller!!

 

 

#STÅDEGVEL

 

 

 

#mandag #regnogvind #hundogmenneske

 

8 kommentarer
    1. Vind og sol her i dag..meldt mye nedbĂžr pĂ„ torsdag..sĂ„ det er veldig varierende.. Blir fine bilder av deg og Leia i all slags vĂŠr da 🙂 Leste innlegget om FB..jeg er ikke med i noen grupper der, men deler blogginnlegg pĂ„ min egen konto..vet noe familie/venner syns det er lettvint Ă„ fĂžlge med om jeg legger innlegga der.. FĂžlger med deg pĂ„ instagram.. Fin ny uke til deg <3

      1. Ja mine i vennekrets og familie synes ogsĂ„ det er koselig nĂ„r jeg deler av og til. Jeg fĂžler bare at det blir for mye………. 🙂 klem – og ja jeg fĂžlger deg ogsĂ„ pĂ„ instagram 🙂

    2. ja vi mÄ stÄ i det vÊret vi fÄr tildelt,og dere som har hund mÄ ut og gÄ uansett ,men da er det godt Ä vite att en har tÞrre klÊr og en tett og lun stue Ä komme inn i etter turen :=) blir mye vÊr i dag ogsÄ,men i morgen skal vi fÄ en god dag vistnok fÞr det braker lÞst igjen,ha en fin dag da

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg