rense kroppen litt…

 

HOT JUICE

 

Hjemmelaget og god!

 

 

Sunn og hot juice med en lekker farge!

 

 

Inneholder denne gangen:

 

 

 

 

1 appelsin

1 sitron

2 runde rødbeter

1 liten ingefærrot

2 gulrøtter

2 grønne epler

rester av et par røde epler

halv pakke stangselleri

 

1 chili

 

 

Det blir lekker farge på juicen, og hele FIRE glass hot, sunn og god juice.

 

 

 

 

 

Mmmmm  litt renselse av kropp etter mye søtt inntak siste uke… og ikke minst fra helgens feiringer.

 

Da hjelper det å tilsette chili, grønne epler og stangselleri pluss alt det andre 😀

 

Om du klikker på linkene i frukt og grønt-navnene som er nevnt over, kommer du inn og får lese litt om hva hver enkelt av de har som egenskaper.

 

 

 

 

#hothjemmelagetjuice #juicemaskin #juice #hjemmelagetjuice #sunnjuice #vitaminboost #hotjuice #fruktoggrøn #egenskapertilgrønnsaken

 

8 kommentarer
      1. Ja denne er sunn og sterk og rensende – og så har jeg den i FIRE dager 🙂 Står godt i kjøleskapet – og i dag er det klart for glass nummer to 🙂
        Hva mener du med andre blogg? Dette med tankespinn og plass nummer 50? Neida, jeg hadde et innlegg ang det – at jeg kanskje ikke tar det HVER dag – men når jeg er inspirert og har noe å dele via tankespinn… For ellers blir det liksom at en MÅ ha et innlegg og da blir jeg kanskje lei fort… Blogging skal jo være en glede og ikke noe en MÅ – så da tar jeg et innlegg om andre bloggere når det passer. Men nå har jeg litt igjen da 😀

        Lag deg en fin dag i dag og sender klem din vei!

          1. Ja det må være gøy! Tusen takk, Solveig 🙂 De forsvinner ikke – så det er sagt 😀 Men de kommer ikke alltid HVER eneste dag. Kanskje noen dager uten og andre dager med 🙂 klem og gode ønsker for dagen videre 🙂

      1. hehehe ja dette er gode juicer jeg liker å drikke – og spesielt etter at det har vært mye godsaker og man føler man har spist et sukkerslott 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg