restegarn-genser

PILEGRIMSGENSER POLAR

Når man har nok restegarn i samme type garn, da blir det fort gjort en ny genser.
Restegarngenser fra Villmarksgenser-boken!
Med egen vri rett og slett…

 

 

 

 

 

 

 


Egen vri med en liten rose….

 

 

 

 

 

 

En herlig genser som varmer – en strikkefeil har det blitt… som jeg ser veldig tydelig – men det gjør ingenting – jeg orket ikke rekke opp igjen 😀

Artig å mikse med farger!

 

#dropsairmix #restegarn #restegarngenser #pilegrimsgenserpolar #villmarksgenser #hobbystrikk #strikkeglede #hjemmestrikk #egenvripåoppskriften #pilegrimsgenserpolarmedegenvri

12 kommentarer
    1. Nydelig rett og slett ♥ Og det garnet, Air, er så utrolig behagelig å ha på seg. Jeg har selv en genser i det garnet. Og feil? Ja, den er det nok bare du som ser. Jeg strikket nylig en poncho, det har du sett, og der er det 2 feil. Men jeg tror bare det er jeg som ser det, derfor lot jeg feilene være 🙂
      Fint å bruke restegarn. Da har man fått mye for pengene ♥
      Klem ♥

      1. Ja av og til er det bare vi selv som vet og ser feilene… Og jeg fikk to gensere av det som var beregnet til EN genser – og har enda litt igjen…. sånn er det når man har mønster og garn-oppskrift og velger annen type garn 😀 Men helt innafor 😀

    2. Veldig lekker genser og fargene var helt nydelig! Denne kan du bruke masse på tur og på fest <3
      Lekker genser og jeg elsker å se ting som ikke er laget rett fra en oppskrift. Blir så mye mer sjel da! Klemmer…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg