restegarn…

 

Når min svigerinne flytter, og har restegarn hun ikke vil ta med i den nye leiligheten,
da fikk jeg plukke farger og typ garn!

Så finner jeg en egnet oppskrift og str L
Dikter litt og følger maskeantallet og raglanfelling 😀

Ikke alle garna er av samme type – men det gjør ingenting
Lenge leve strikkelivet og fantasien!

 

 

Pinner nr. 2.5 og 3

 


Feste tusen tråder…..  😀

 

Her er genseren som blei ut av restegarnet
Tusen takk for garnet, Siv Berit!

Jeg har brukt litt lang tid på denne – men endelig!

 

Den er ikke til meg  – men den passer meg 😀
Og nå skal den dampes og gjøres klar for kanskje innpakningspapir?

 

Jeg tror det blir en julegave fra nissemor 😀

 

#restegarn  #genser #strikkedilla #hobbystrikk #strikkepinner #garn #hjemmestrikketgenser #selvstrikk #vikinggarn #blandagarn

10 kommentarer

Siste innlegg