retro.. i går..

 

FISKEBOLLER I KARRISAUS
Det er visst en skikkelig “retro-middag”
(det har jeg ikke tenkt på)

Men det stod slik – SKIKKELIG RETROMAT” når jeg googlet fiskeboller i karrisaus

 

Jeg er ikke vant til fiskeboller i karrisaus – men C er, så i dag blir det DET istedet for min “muskatt”-saus som jeg elsker 🙂

Man kan jo også bare drysse litt karri over sausen om man det vil

 

Jeg bruker laktosefrie produkter

Man lager vanlig hvit saus fra bunnen av, med smør, løk, hvetemel, kraft fra fiskebollene og melk  pluss krydderiene da
Eller man bruker pose-saus fra Toro eller andre.

Dette var jo veldig godt da
Ikke noe å si på det 👍

 

 

Og til kaffe blei det rester av gulrotkaken
som blei laget til søndagens middag og gjester 🙂
Den blir jo bare saftigere og saftigere til lengre den står, i kjøleskapet 😀

12 kommentarer

Siste innlegg