retur

HJEMREISEN

 

Så må man reise hjem en dag før beregnet.

Med sommerdekk på bilen og værmeldinger med snø over det ganske land………….
Ja da mĂĄ man bare hive seg rundt og satse pĂĄ at det gĂĄr bra:-)

 

Så mandag morgen-spennaklar-og ingen snø i sikte, på Aurskog,
foreløpig.

60 mil skal unnagjøres, og det er jo noen fjell som skal passeres.

 

Men først mot
ESPA!
Det er første stopp på veien………..
Ja jeg bruker stoppe ĂĄ fylle bensin.
Boller kjøper jeg ikke, da jeg ikke spiser så mye hvitt mel.
Har med mat og kaffe!

 

Og jeg kom meg til Espa, og snøkave vart det.


Jeg angret nesten på at jeg kjørte den dagen, men heldigvis egentlig, for neste dag var ikke bedre for å si det slik.

Dette er ikke noe føre for sommerdekk!!

Så med tårer i øynene stoppet jeg bilen på Espa – gjekk på toalettet, ut i bilen igjen og helte i kaffe, og tenkte over situasjonen.

SĂĄ startet jeg motoren og tok sats.
Hjem ville jeg nĂĄ!!!

SĂĄ gjekk det supert resten av turen:-)


Her,over Strynefjellet.

Også hjem og hente hund hos familien hun har vær thos.

Og jentene hadde tegnet tegning til meg:-)

 

smelt <3

 

 

 

#retur #sekstimilibil #snøkave #sommerdekk #tegning

4 kommentarer
    1. så du kom hjem i går,ja det var ikke vær for sommerdekk,godt det gikk bra og godt å vite att du er vel hjemme igjen,håper du har fått en god kvil i dag.Jeg hadde time på åse sykehus i går,mannen skulle ha service på bilen i Breivika,dagen startet med minusgrader og frost,platten oppom huset var tillfrosset,heldigvis tinte solen isen innen vi kjørte,men en plass gled vi,der hadde ikke solen tatt,turen utover gikk ikke fort,men hjem på kveldinga var det ingen problemer,nå håper jeg vi er ferdige med is,snø og frost altså

      1. Ja huff………….. skummelt med sommerdekk akkurat nĂĄ,,,,,,,, godt det ikke skjedde noe da dere skled med bilen………. NĂĄ hĂĄper ogsĂĄ jeg at det blir noen grader varmere sĂĄ vi slipper uhell langs veiene 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg