revmatismens fiende………

2 pÄskedag
vinteren gir ikke slipp
og det kjennes pÄ kroppen

Kan du se #hjertet i #hestehoven  ??

 

JojokjĂžring i vĂŠret.
Revmatismens fiende.

En dag mildt, en dag kaldt, en dag rÄtt, en dag vÄtt, en dag sol og sommertemperatur, en dag storm, en dag slik og en dag sÄnn


.ogsÄ nordavinden


.

Revmatiker = slitsomt.
Veldig slitsomt!

Men hunden mĂ„ luftes – og det er greit det, for ellers hadde jeg nok IKKE gĂ„tt ut akkurat hver tur disse tider.
Kroppen smerter.
Energien er pÄ lavgir.
Men jeg jobber med saken hele tiden.
Holde humÞret og energien pÄ normal.
For det gĂ„r over 😀

Bare sĂ„ trasig – og veldig slitsomt.

Hadde det enda vért en stabil vinter



..
Men
..
jaja

Her er formiddagens turbilder :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Det er godt Ă„ gĂ„ tur uansett – men kjenner at energinivĂ„et er labert.
Godt med slike solskinn i veikanten som lyser opp pĂ„ turen 🙂

Turer blir det uansett form nesten, men det koster litt mer i dÄrlige perioder.

God 2 pÄskedag til dere!

 

 

 

#solskinniveikanten #hestehov #2pÄskedag #hundenLeia #mulevika #snÞenkom #vinternÄrdetskalvÊrevÄr #revmatisme #fibromyalgi #energi #liteenergi #smerterikroppen #smertemestring #gÄtur #hund #vinter #vÄr #sol #selfie #natur #himmeloghav #fotoglede #hobbyfotograf #foto

 

8 kommentarer
    1. Nydelige bilder <3 Kjenner meg igjen i det du skriver, vĂŠrste Ă„rstiden dette for kroppen! Sliter med det samme, sĂ„vidt jeg kommer meg ut av sengen om morgenen! Men jeg blir som oftest bedre utover dagen, heldigvis…. 🙂 Fantastisk natur hvor du bor 🙂 God 2. pĂ„skedag 🙂 <3

    2. helt enige,dette vÊret er energi krevende ,jeg er glad jeg ikke har hund i disse dager,mest pga foten da som har vÊrt et kapitel for seg selv etter att ortopeden tok en unÞdvendig hÊlopperasjon ,men det blir forhÄpentligvis bedre dager og er vi heldige fÄr vi en nydelig sommer :=) ha en fin dag videre da :=)

    3. Fantastiske bilder av hestehoven Mette <3 Nydelig 🙂 Og sĂ„ hjertet ja 😀 HĂ„per vĂŠret blir mer revmatikervennlig snart 🙂

    4. Flotte bilder. 🙂 Tror jeg mĂ„ pĂ„ ferie i omrĂ„det ditt … en gang. Har ogsĂ„ en kropp som reagerer pĂ„ vĂŠret. Kjipe greier. Pleier Ă„ vĂŠre mye bedre pĂ„ sommeren jeg, de Ă„rene vi har skikkelig sommer da, eller nĂ„r vi har vĂŠrt pĂ„ ferie til varmere strĂžk.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg