rosa frisbee…

FLØ

 

Det er aldri feil ü ta turen til Flø
Og denne gangen tok jeg med den rosa frisbee sü Leia kunne løpe litt ekstra
Hun elsker ü løpe etter den og se meg kaste den
Torsdag og helligdag… langhelg for mange

 

Tror det blir stille og rolig her… C har pådratt seg noe forkjøling…
Tror ikke det blir bobiltur… om det skulle bli.. så er det langt å kjøre mot varmen som er fra Lom og østover 🙂
Det er fint ĂĽ vĂŚre hjemme ogsĂĽ

 

Her er Flø –
hunden Leia og meg i den vakre naturen

 

 

Surgras kaller vi dette 🙂
Godt er det også… husker at det var godt  i allefall

 

Leia storkoser seg!

 

 

 

VI koser oss 😀

 

Øya midt i bildet vak der, er Kvalsvika – der jeg kommer fra

 

 

 

Når den havner i saltvannet er det ikke så enkelt å hente den opp igjen – så her måtte Leia få hjelp av meg 🙂

 

 

 

 

Det er sĂĽ vakkert ute nĂĽ!


Vi gjekk oss på en sten…

“Den hvite stenen”

Husker du den serien – svensk –  som gjekk på NRK på 1970-tallet 🙂
Klikk HER for ĂĽ komme inn til trailer
Minner!

 

 

Bekkeblomen og meg

 

 

En så fin luftetur ute på Flø er bare lekkert for hund og menneske –
kropp og sjel

 

God torsdag videre til deg!

 

8 kommentarer
    1. Flø er jammen et flott sted altsĂĽ! Fine bilder av deg og bekkeblomen! Vi kalte den der planta bare for syre (som du kaller surgress)………….! Sur og god, hihi..! Klem <3

    2. Skikkelig fint der.🤩
      Fine bilder av Leia og så mange forskjellige blomster som blomstrer.🥰🌸🌱

    3. Det er virkelig vakkert der, og både Leia og du tar dere skikkelig fint ut på bilder! Nydelig norsk natur! 😊
      Ja, husker godt den svenske serien om den vita stenen. 😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg