rundtur

SØNDAGSTUR

HAREID – SULESUND – SJØHOLT – DYRKORN – STORDALEN – VALLDALEN – TROLLSTIGEN – ÅNDALSNES – TRESFJORDBRUA – ØRSKOGFJELLET – SPJELKAVIK – SULESUND – HAREID og heim.

 

Ja det var turen sin det.

JORDBÆRSTOVA

i

Valldalen.

Og maten var god og kaka var mykje fløyte og lite jordbær rett og slett 😀

 

Neste stopp var

GUDBRANDSJUVET

 

 

Mykje turistar – feiande flott elv/foss/stryk, jettegryte –

og temperaturen var berre lekker.

 

 

Iskaldt vatn for ein tørst hund 😀

 

 

 

 

 

Og så veit du – kom vi til den berømte

TROLLSTIGEN

Og eg veit no at eg har kjørt Trollstigen i barndommen på tur med mine foreldre……… og eg trudde EG hadde kjørt den for litt sida……….. då vi kjørte til Geiranger via Stryn.
Ja heile TO gongar har eg kjørt Stryn – Geiranger og trudd eg har kjørt TROLLSTIGEN 🙂
Sorry for mi uvitenheit 😀


Hit men ikkje lenger…… kjente på høgdeskrekken ved eit parti hakket lenger nede her, pga glassveggane. Men her stod eg trygt 😀


Flinke prinsessa <3

 

 


Eit fantastisk anlegg rett og slett.
Turmoglegheite for ein kvar smak.

 

Jepsipepsi!

 

Så mykje veit ein……… heheheheh men for meg finnes det då rett og slett TO TROLLSTIGER.
Den som er ved Åndalsnes og den som er frå Strynefjellet.

 

Men TROLLSTIGEN – det er den man kjører frå Valldal til Åndalsnes eller omvendt 🙂

 

Og flott var der – spektakulært – mykje turistar og flott temperatur.

Også lærte eg enda meir;
at

Kongen
Dronninga
og
Bispen

 

ligger oppe på toppen av Trollstigen – og ikkje ved Trollveggen 🙂

 

Alt i alt ein lærerik og koselig og innhaldsrik søndag!

 

Mykje geografi har sklidd ut mellom øyrene rett og slett………………. Men greit å friske opp då 😀

 

 

Og endå ein gong;
fytterakker`n for eit land vi bur i! 

Heilt rått spør du meg!

 

 

 

 

#søndagstur #trollstigen #jordbærstova #roadtrip #søndag #hundpåtur #gudbrandsjuvet #natur #Norge #utsikt

6 kommentarer
    1. ja dette er en flott tur :=) skikkelig kjekt att du fikk kjøre den rette trollstigen da :=) sist vi var der gikk vi opp på fjellet bispen,gikk ikke det høgste fjellet,men angret bittelitt etterpå da :=) trenger ikke ha høydeskrekk for å kjenne på skrekken ved utsiktspunktet,jeg fikk hjertebank da jeg gikk utpå,jeg såg ikke glassveggane og trudde jeg var i ferd med å gå meg rett utpå,uff,det var skummelt hi hi

    2. Ja du verden, for et land vi bor i 😀 Her ble det mye geografi også. Jeg har ikke kjørt verken den ene eller den andre av de Trollstigene 😀 Så der er jeg helt blank. Nydelige bilder og guiding av tur 🙂 Tusen takk for turen 😀

      1. Ja det er berre lekkert 🙂 Tre flotte veier mot Geiranger – Trollstigen via Valldal – Trollstigen via Stryn og Ørnesvingene 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg