så er vi der…

 

Ringen er sluttet?
Tingene har fått sine plasser – og jeg har fått plassert de som skulle til meg
Kista og gyngestolen kom til slutt
Kista har alltid vært min  – men gyngestolen var liksom ikke bestemt til meg – også var det jeg som hadde plass til den, og glad blei jeg for det.
Teppet på gyngestolen var mitt – fra bestemor i Gjerdsvika – men gyngestolen skulle egentlig storebroren min ha.

Gyngestolen er fra våre oldeforeldre i Gjerdsvika – Jacoba (mi mormor(bestemor) sine foreldre

Nå står de hos C og meg
Fint plassert
Så er ringen sluttet…
Så langt…

 

 

Gamalt og nytt
Nytt og gamalt

16 kommentarer
    1. Det er ikke lett å plass til alt!
      Jeg hadde to serviser, begge til tolv. Så fordeler arven etter mamma og pappa, og jeg får et nytt servise, det serviset mamma og pappa fikk i bryllupsgave i 1957. Til 24 personer!
      Men jeg er veldig glad i det, da! Bruker det når jeg har gjester. Kjekt å ha til 24 dersom noe skulle knuses…..
      Måtte rydde plass til alt- andre ting måtte ut. Men slik er det vel alltid når man skaffer seg noe nytt.

    2. Så flotte ting!🤩
      De passet perfekt inn hos deg.🤗✨
      Koselig med gamle ting med sjel fra sine nærmeste.🌟

    3. Å så koselig – jeg elsker sånne gamle ting! Her i stua mi har jeg ei gammel kiste som sto på gården til onkel. Den var fra min mormor var ung….! Ivar har pusset den opp – nå har jeg vedsekkene i den, ved siden av ovnen! Godeste klemmer <3

    4. Så bra med litt gammelt og nytt. vi har også slike kister hjem, men godt gjemt i soverommet og garasjen. ikke plass på stuen vår:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg