saknar deg…

 

Gråten sit ytst ute på kanten
Eit lite hikst
Tårene rundar kanten og trillar utfor
Det er dei bittesmå tinga som utløysar følelsane
Lyden av deg
Lyden av når du strekkjer på deg og skrapar med ein labb
Lyden av gleda di, iveren din, varslinga di

Stillheita di
Eg føler at du framleis er her
Ligg nede ved føtene mine
Vil bli klødd på magen
Legger labben din over foten min og skrapar litt; du vil ha oppmerksomheit
Eller du legg labben over handa mi, eg ser deg
Tomromet etter deg er som i eit vakum

Skal du ha mat no
Medisinanen dine
Må ut og lufte, for du skal vel tisse eller gjere andre ting
Eg som gledde meg til neste vinter allereide, fordi eg og du elskar snøven
Eg såg deg i lang tid framover, redusert men tilstades

Åh kor eg saknar deg
Klappe deg og børste pelsen din
Klippe deg litt fin rundt øyrene og gi deg ein ekstra godbit
Eg føler du er her, kjenner eit stryk av hund
Dei kloke augene dine
Kloke og vakre prinsesse Leia

Eg og vi er heldige som fekk tid i lag med deg
Ivrig i alt som skulle skje, utanom å køyre bil, då rygga du, ville ikkje
Eg ser deg for meg i dei vakre engane på Flø, med den rosa frisbee svevande i lufta
Då var du i ditt ess
Rank og flott på Muletua og forbi
Tusen takk for at eg og vi fekk ha deg hos oss
Vi har vore heldige

Leia, kanskje spring du på skyene og leikar med Mr Sniff no
Det hadde vore hivens!
Tårene kjem lett, trillande over kanten
Det gjer ikkje noko, for det er gode tårer
Det er berre litt stilt akkurat no
Og vi saknar deg

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik
12.07.2023

 

 

~¨~

#tankerblirtilord #minedikt #etdiktomdagen

20 kommentarer

Siste innlegg