sÄnn halvveis

NÄr det ofte blir sÄnn halvveis


En ting nÄ og en annen ting da
NĂ„ og da
 aldri helt og holdent
Ikke som fĂžr
Ikke som det en gang var

Det blir litt slik halvveis

Og den setningen har jeg stjÄlet/lÄnt,
fra bloggeren  Friluftsheidi – fra hennes innlegg der hun ser frem mot en hengekþye-tur

Noen ting blir gjort helveis – og noe annet mĂ„ man bare akseptere, blir halvveis

Kroppen sier ifra, mer og mer
Orker ikke mer, klarer ikke mer, vil mer og gaper over litt for mye – og det mĂ„ betales for med energitap og utmattethet

SĂ„nn er det

I dag blei det en slik rolig dag,
til vakre FlĂž

En kopp te og en kald pannekake med blĂ„bĂŠrsylte til – liksom litt prikken over i-en slike dager, der alt blir skĂ„ret ned pĂ„
De lengre turene kan man se langt etter
Lange og lange fru Blom
 men lenger enn som sÄ  du vet
 kanskje

Jeg elsker lange krevende turer
NÄ mÄ det bli Ä lÊre hvordan de korte mindre krevende turene fÞles

anyway
.

 

FLØ



Kvalitetstid

 


Denne flotte koppen fikk jeg av Ingeline og Stein, en gang jeg hadde passet kattene deres en sommer
Veldig glad i den koppen 🙂

SĂ„ fikk vi stablet pĂ„ beina hengekĂžye C fikk for et par juler siden – med stativ!
Kan ligge Ă„ gynge enn sĂ„ lenge – i vinterhagen 🙂
Kanskje jeg skal prþve meg som Heidi – ta med hengekþya ut i naturen
MĂ„ bare finne egnede trĂŠr fĂžrst 😀

4 kommentarer

    1. Korte turer er ogsĂ„ gode turer – men klart du mĂ„ “venne deg til” det! Nydelige FlĂž – snart skal vi dit sammen kanskje! Jeg gleder meg! God klem <3

    2. Hm, ja, sĂ„nn kan det vĂŠre, sĂ„nn kan det bli, og noen ganger mĂ„ man justere pĂ„ egne “krav”. Nydelige bilder! ❀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg