sårheita…

 

 

Ikkje vise tårene
Ikkje vise sårheita i augene
Ikkje…
Ingen må sjå
Ingen må vite

Kvifor er det så i det skjulte, med sorg og tristheit
For det er lov å være det, trist og lei
Det er like vanleg som det å smile og le
Men det er så mykje vondare når munnviken går nedover
Då ser ein at dette ikkje er bra

Når tårene renn – kva skal ein gjere
Gi ein klem…. ta avstand
Ikkje vise at ein ser
Kanskje blir ein då viten til noko ein ikkje burde ha viten i
Men kanskje er det godt også – for den som har det vondt
At nokon ser og bryr seg

 

Sjå og verte sett
Mange tårer skjer i det skjulte
Unnskyldningar for ein dårleg dag eller ein trist hendelse
Gi ein klem om ein tør nærme seg
Det er det med å vise empati, men kanskje det ikkje blir motteke

Sorg og glede – tårer og latter
Vi tilnærmar oss eller ikkje…
Ser og lagar oss tankar i hodet
Kva feilar…
Som ein spør får ein svar?
Om ein tør…

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik
25.10.22

 

Inspirert av eit innlegg fra Kokkejævel

 

 

 

#åseogblisett #tankerblirtilord #minedikt #etdiktomdagen

4 kommentarer
    1. Hmmm… jeg tror på å se og bry seg! Seinest idag hadde vi en sånn episode på jobb – jeg er kjapp med en klem eller to! Det er det jeg ønsker meg når det er meg som sliter! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg