semulegryn…

SNØGLEDE

 

Det måtte nytes før regnet kommer sigende – i går… ja for i morgentimenes skrivende stund sludder det..
Det blei ein tur – kortere enn planlagt, men uansett – godt for kropp og sjel å komme ut og gå, bevege seg, kjenne på vondtene, og ta inn vinter-været
Kaldt og fint bak ved Gamleeidet – og vi tar turen oppover veien
Tråkker oss gjennom skispor og andre spor…

Som i innlegg til Doc og Dask… Vinterens evige strid—-
sommerstier og vinterstier – hvor skal man sette foten… i skisporet eller?

 

Vi gjekk både i og utenfor skispor…
visste at i morgen  (i dag) forsvinner snøen – så vi tråkka oss fremover!


Denne vakre og herlige turvennen min 🙂

 

 

SĂĽ er det inn i varmen!
Og av og til trĂĽkker man seg ut av skorne akkurat slik de stĂĽr her i bildet

 

Inn i varmen og koke seg en kopp tè og nyte den fra nyeste koppen i skapet – fått i julegave av min yngste sønn og svigerdatter 🙂 Herlig!

 

Strikke litt ja…

 

Og i julens hete der man blir “litt lei” mat… (tenk på det da – at vi er så heldige å kunne bli lei mat) og finner ut at semulegrynsgrøt er tingen
Jepsipepsi!

Kan man ha det bedre?

Dette var i går – i dag er det torsdag – 5. juledag…

 

Hva som skjer i dag – står ennå for tur…
Lag dagen sĂĽ fin du bare kan

❄️❄️❄️

🎄⭐️🎄

😊

6 kommentarer
    1. godt ü komme seg ut ja ,det har blitt altfor lite av det pü meg sü i dag fikk jeg rett og slett litt gangsperre etter turen jeg gikk ,sü her mü skjerpings til :=) semulegrøt ja det hørtes godt ut

      1. hehehe ja da kjenner man det nĂĽr det har gĂĽtt litt tid… jeg merker det nĂĽr jeg trener litt nĂĽ… alt for lenge siden sist!!

    2. ÅÅå – semulegrynsgrøt er jo sĂĽ godt – tror ikke jeg har smakt det siden jeg lĂĽ pĂĽ sykehuset som 14-ĂĽring….! DET mĂĽ gjøres noe med, tenker jeg…! Fine bilder av vakre prinsesse Leia <3 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg