sender en bukett – blomsterutfordring

 

 

Jeg fikk en vakker rosebukett fra bloggeren Utifrilluft  🙂
Tusen takk!

 

Fordi hun hadde tatt utfordringen fra bloggeren Bunny

Mitt forrige innlegg inspirerte meg til dette innlegget. Å gi blomster til noen som fortjener det. Da noen av mine medbloggere her inne, for etter så mange år på blogg, så er det en del her inne som har beriket livet mitt, og virkelig betyr noe.

Skulle gjerne gitt til enda flere, men da hadde dette blitt et veldig tidskrevende prosjekt, og muligens endt i kaos. Men det kan jo hende jeg får utfordringen i retur igjen, og da vil jeg poste nytt innlegg, for er det noe jeg liker, så er det blomster. Og det vet jeg mange andre gjør også, og jeg håper med dette at de jeg utfordrer tar utfordringen, og utfordrer videre, uansett om det er lett eller vanskelig
(utklipp fra innlegget til Bunny)

Tusen takk for at du delte mitt dikt!

 

 

Jeg tar utfordringen videre, og sender en bukett roser til:

 

*~*
bloggeren dedicat
fordi vi deler dette med å skrive dikt – og han er en kjekk kar jeg har møtt en gang, der nord, og som har hengt med ganske så lenge, i min bloggverden

 

 

*~*
bloggeren happy
fordi hun sender oss gode ord hver eneste dag – og det er en fin ro rundt henne – selv om jeg ikke har møtt henne ennå

 

 

*~*
bloggeren friluftsheidi

fordi hun er en fighter og jeg føler vi er like på mange måter – og jeg liker å poppe innom der

 

 

*~*
bloggeren natheless
fordi hun er sĂĄ enormt kreativ

 

 

*~*
bloggeren
karidansen
fordi hun er så herlig et menneske – og jeg har møtt henne mange ganger

 

 

Send i vei!
Det varmer å få en rose eller flere – en blomster eller plante – eller en bukett gode ord eller bare et enslig ord.
Vi er alle viktige pĂĄ vĂĄr mĂĄte

 

Mange har allerede fått en bukett – og mange har blitt nevnt som også jeg ville ha nevnt – og enda flere har IKKE blitt nevnt, som jeg også ville nevnt, men da er det ikke FEM lenger, men over det

Jeg er takknemlig for sĂĄ mange her inne
Dere alle fortjener denne buketten –
uten ĂĄ nevne navn
Bloggere og bloggløse – tusen takk!

Uten dere hadde jeg ikke vært på blogglisten en gang

Det er mange “fightere” her inne – bare så det er sagt.

Ingen gjemt ingen glemt

 

🌻🌻🌻

StĂĄ deg vel

 

7 kommentarer
    1. Tusen hjertelig takk for blomstene:)
      Du fortjener virkelig blomster du ogsĂĄ og jeg ogsĂĄ enig med deg at det er flere som skulle ha dem. Eller kanskje alle trenger det:)
      Ha en fin dag snille Mette. Du er en inspirasjon for meg og igjen tusen takk:)

    2. SĂĄ koselig et innlegg, Mette <3 Fine bloggere du har gitt rosebuketten din til – gleder meg til ĂĄ se om noen fortsetter dette! God klem til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg