service…

 


Lupiner på full fart!

Så var det bilen som måtte på service
Ikke den dyreste servicen denne gangen… den kommer visst neste år – på 6 års kontroll 🙂
Jaja – det må gjøres!
Og mens jeg venter, rusler jeg en tur langs veien ned mot Ulstein sentrum – men ikke helt ned!

Noen dager er tyngre enn andre, selv om jeg farter både hit og dit.
Det er jobben min det  –  å farte!  hehehe
Joda, farte rundt og holde kroppen så oppegående som mulig – livet skal jo leves uansett

Vi trenger service av og til vi også… vedlikehold, kontroller og slikt

Jeg finner ikke styrke i høyre fot – den siden operasjonen har vært – i korsryggen
Jeg har styrke, men den svinner hen når foten belastes
Merkelige greier…
Korsryggen er grei, men selve foten/beinet er ikke bra
Litt slik opp og ned, men mest litt slik “bare langs med”  – ok
Det er ikke som det skal være – og hindrer meg – eller ikke hindrer meg  – for jeg kommer meg ut – men tapper meg for krefter  og energi
Nervesmertene….  fra kneet og ned…. det er ikke blitt bedre der for å si det slik
Men bra med alt som kan bli bra og bedre da!
Anyway….  🙂

 

Mandag og ny uke!

 

Damen på broen…

 

 

 

 


Ser du damen med hatt?
Noe annet?

 

 

Stå deg vel!

 

8 kommentarer
    1. Nydelige farger, og herlige bilder! 🙂

      Leit at du sliter sånn med ting i kroppen. Håper noe kan gjøres med benet, og at styrken forsvinner, skal jo ikke være sånn. 🙁 God klem, og god mandag! <3

      1. Ja det er nok litt slik med kroniske sykdommer 😇 kommer og går i større og mindre grad… og plagene … må nok leve med det 🥰

    2. Fine damen på broen <3 jeg ser damen med hatt, en katt og en hund med briller….. 🙂 og så mange fine dråpebilder du har her også! Det er så trist at du "ikke virker" som håpet etter operasjonen – får håpe noe mer kan gå seg til! Klem <3

      1. Det er dette med tiden til hjelp 🙂 Det går seg nok til etter hvert – og ellers må man bare “tåle” at det er slik 🙂 klems

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg