~¨ SØNDAG OG SISTE FERIEDAG
I DENNE OMGANG ~¨
TIL KISTEVIKA OG FORBI
Kjører til Kvalsund og videre til Kopparstad, så langt du kan komme – siste stykket på grusvei.
Så er det bare å rusle avsted.
I et hav av blåklokker!
Noen er ute og padlar kajak.
Jeg har gått her mange ganger før, og vet hvor stien er – av og til synlig og andre tider litt i steinrøys og inn på sti igjen.
Helt til tuppen – i enden-der man kan runde lenger oppe og komme til Skorpesundet -men der har jeg ikke turt gå, da jeg ikke vet helt hvor jeg skal gå og det er litt bratt.
Men er godt fornøyd med å komme til endes – og bare nyte stillheten – havet og bølgeskvulpa.
Man ser husa på Skorpa.
Så er vi fremme ved målet.
De lekreste formasjoner i steinene og fjellet her ute – formet av havet, vær og vind.
Snur snuten mot turen tilbake.
Og her går vi mere uten om sti – klatrer i steinene helt nede ved sjøkanten.
Men det er litt for mye flo så det var ikke helt enkelt alle steder,
men tilbake kom vi oss 😀
Denne kan man klatre opp på om man det vil 🙂
Kanskje en annen gang!
Rognebæra modnes til……….
En herlig tur ute i vår natur – søndag – siste dagen i ferien – for denne gang 🙂
Mye godt og spennende i vente fremover selv om denne ferien er over!
#søndagstur
#hundenLeia
#skorpa
#kistevika
#fitbit
#titusenskritt
#tilkistevikaogforbi
#hobbyfotograf
#fotoglede
#turglede





















Fine bilder 🙂 Kos deg med siste feriedag 🙂 Godt med ferie 🙂 Gruer meg til å begynne igjen, om to uker 😮
😀 Ja tiden flyr! Men jeg har mere ferie – og det blir hakket mere spennende enn det jeg har hatt nå 😀
Nok en gang byr du på fantastiske bilder av den helt utrolige naturen du har rundt deg <3 Det er så en annen blir misunnelig på alt det mektige som finnes på din kant av landet. Her på østlandet er liksom alt bare flatt. Grønt og frodig mange steder, men flatt.
Det er så flott å se deg og Leia sammen. Gleder meg til neste tur "sammen med dere"
Tusen takk Helga !! klem
Vel overstått ferie! Og takk for flotte bilder. Herlig å se…..
Tusen takk 😀