skoddeheimen

FRISBEE-TIME I SKODDEHEIMEN

 

 

Jepsipepsi……….. så blir det litt slik ruskever da,
men Leia må luftes,
og det er jo alltids noen motiver å fange,
om man kryper litt langs bakken
eller er åpen for noen dråper
og slikt 🙂


Og en morgentur i nattbukse….
ikke mange som gjør det kanskje…..
men jeg orket ikke gjøre så mye ut av antrekket
for å gå en liten tur på kjente trakter,
så..
behagelig å ha på er den jo også 😀

 

 

 

Ønsker dere en god fredag og ei god helg!

 

 

 

 

#frisbeetime #skodde #dråper #fotoglede #hobbyfotograf #blogg #hundenLeia

10 kommentarer
    1. ussjj,, litt sånn høstvær 🙂 Men værsjuke er dere ikke. Ikke så verst her ennå,, men vi får se. Helg blir det likevel, riktig god helg i vest 😀

    2. Godt å høre at andre også kan gå ut i “rare” klær på tur med bikkja 😉 Jeg gjør det veldig ofte. Ikke akkurat penklær jeg har på meg da, nei, tidlig på morran eller sent på kvelden. Midt på dagen er jeg litt mer nøye, men ikke veldig…..Ha en fin dag!

    3. Variasjon i været er bra..bare ikke for lange perioder med gråvær.. Fint å se deg og Leia i naturen..Rutete nattbukse kan jo like godt være kosedress..og det må man da kunne bruke når man “koser seg”.. God helg <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg