eg kjenner vinden…

 

Eg kjenner vinden i andletet
Stryk lett over kinnet der eg sit og ser ut over ĂĽpe hav
Eit lett svøp som minnar om ein draum eg hadde –
eller at eg lüg vaken i søvnen og ikkje kunne røre ein muskel
Det var det som slo meg der og da – det minnet om den søvnen som var så tung
og stryket over andletet eg ikkje klarte vakne til
Kven strauk meg over andletet?
Det er slike tankar som kjem når ein sit slik og skuar ut over havet –
ut i evigheita og forbi

 

Eg kjenner vinden tek tak
Røskar i heile skrotten og eg mü halde meg fast
Vinden som stryk sĂĽ lett og tek latteren med seg over dei sju hav
Som ogsĂĽ kan rive og slite sĂĽ ein nesten mĂĽ legge seg ned pĂĽ bakken
for å ikkje følge med i vindkasta –
slik det gjorde ein gong på ein fjelltur eg minnast –
for lenge sidan

 

Eg kjenner vinden og eg høyrer den,
og tenkjer av og til at det er ein song som kjem sigande
Heilt til det ikkje er ein song lenger,
men eit kraftig brøl, nett som frå ei sint løve eller ein svolten tiger…
ja det er slik ein kan tenkje nĂĽr ein stĂĽr i det,
og orkanane herjar ute –
for dei gjer det, og har gjort det –
og øydelagt mykje pü sin veg

 

Eg kjenner ein bris som kilar i andletet
Tærne duppar så vidt i sjøen der eg sit og skuar utover – så langt eg kan sjå
SĂĽ skvulpar det over og eg er vĂĽt over meir enn dei duppa tĂŚrne
Det er slikt vinden kan gjere når den kjedar seg, og vil ha litt moro  –
dü tek den i eit tak og lagar bølger pü havet, som kvulpar over nür dei kjem mot land
Og det er dĂĽ det slĂĽr meg at alt er sĂĽ uforutsigbart

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik
november 2022

 

 

#tankerblirtilord #egkjennervinden #minedikt #etdiktomdagen

6 kommentarer
    1. Ja, alt er uforutsigbart. Eller mye i alle fall. Og det er DA jeg kommer pĂĽ hvor mange av de smĂĽ problemene man baler med i hverdagen er AKKURAT det: SMÅ altsĂĽ. Folk dør, blir SKIKKELIG dĂĽrlige av ulike grunner… og sĂĽ gĂĽr man rundt og surrer med sine mikroproblemer og lar de fĂĽ alt for mye plass 🙁 Nydelige bilder og dikt <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg