slapp av trening….

 

Mandag
Og vi kjĂžrer inn i siste uken fĂžr jul!
Juhuuu og hu hei hvor det gÄr av sted

Yoga-matta har fĂ„tt ligget i fred lenge nok nĂ„ – sĂ„ i dag tok jeg et skritt i rikig retning igjen
Litt trening er det hver eneste dag – av et slag – pluss turene ute – men det Ă„ ha den gode stunden pĂ„ yogamatten – det er gull verdt
Man blir jo litt slapp av Ă„ IKKE trene?
Jeg kjenner pÄ det i allefall
At kroppen ikke fÄr det den skal
. muskelmassen forsvinner gradvis nÄr man stopper opp
SÄ her er det bare Ä stÄ pÄ!

Men med forsiktighet đŸ€žâ€â™€ïžÂ  Kroppen sier ifra nĂ„r belastningen blir for stor. Blir jo alltid litt ivrig i trening,  men mindre enn fĂžr mĂ„ bare aksepteres đŸ©·


Namaste

 

Ellers er det time med optiker i dag
Har brukt en salve pĂ„ venstre Ăžye en periode nĂ„ – i hĂ„p om at det store sĂ„ret inne pĂ„ Ăžye, kanskje har helet seg
. om ikke – Ăžyenlege next
.
Men, optikeren mener jeg skal bruke salve en stund fremover – og at dette ordner seg
SĂ„ da salver jeg ivei da
. en stund til – pluss oftegel-drĂ„per!

Jepsipepsi!

Middagen i dag er fiskeboller i hvit saus, potetet og raspet gulrot 🙂

Den hvite sausen har jeg alltid muskatt i 🙂

 bare litt opphakket lÞk
smþr 100 – 150 gr
1 ss sukker
1 ss muskatt eller halv spiseskje
og hvetemel og laktosefri melk
Du ser hvor mange du skal lage saus til og tar deretter
.  i mengde
Jeg har laget den sÄ mange ganger at jeg tar en dÊsj av det og en dÊsj av det

 

Stormen er pĂ„ vei – og storm har vi nettopp hatt

SĂ„nn er det bare 😀
Etter alle disse flotte vinterdagene vi har hatt i oktober og november og begynnelsen av desember, sÄ mÄtte det jo bare komme vestlandsk og sunnmÞrsk regn og blÄst
Men vi stĂ„r den av – ikke noe problem
Isen er borte fra veiene – og det er jo supert

Hele 10 plussgrader var det ute i dag

 

StÄ deg vel !

 

8 kommentarer
    1. Deilig Ă„ komme igang med litt trening, men tĂžft Ă„ ta det rolig…! Yoga er deilig – mitt yogakurs var ferdig for to uker siden – men jeg har planer om Ă„ trene hjemme fram til hĂžsten igjen! Fiskeboller i hvit saus er supergodt – middag jeg har vokst opp med – og servert ungane – mange ganger! Pass pĂ„ deg selv i vĂŠret – klemmer <3

    2. 10 plussgrader, det er vÄrtemperatur, det!
      HĂ„per salvingen leger Ăžyet ditt!

      En fin kveld til deg fra meg. đŸ€—

    3. Ja, det er fort gjort Ă„ trene for mye/ for hardt nĂ„r en fĂžrst er i gang😅đŸ’ȘđŸ‹ïž deilig matâ€ïžđŸ˜ god bedring med Ăžyeâ€ïžđŸ„°

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg