slik du var

 

Sü kjem det ei bølge
Ut av intet slĂĽr den inn over land
Det har vore stilt ei god stund no
Saknet
Det har vore vekke
Ikkje slik i front og sterkt som akkurat no
Saknet av den gode pappaen
Slik er livet, men eg vil ikkje at det skal vĂŚre slik
Vil at du skal vĂŚre her fortsatt
VĂŚre den du var
Men du er vekk,
for alltid
Og eg veit det
Men det er sü sürt nür den bølga kjem
Druknar nesten av sakn
Men sĂĽ kjem ansiktet ditt fram, og eg ser deg sĂĽ klart som dagen
Slik du var
Eg hugsar deg
Og eg veit
Stolt av ĂĽ vĂŚre ditt opphav
Saknet kjem i bølger
Og i dag slo den over igjen

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik

 

 


#tankerblirtilord #minedikt #etdiktomdagen

4 kommentarer
    1. Nydelig skrevet, Mette – og sĂĽnn er det, savnet kommer i bølger! Noen ganger drukner vi nesten…… for meg er det savnet etter mamma og onkel….! Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg