smiiiiiil

LUFTIG TUR RUNDT I BYGDA

Det blåser – og regn/haglbyger er til og fra……..

Når mørke skyer seiler over himmelen så holder jeg pusten for jeg er livredd lyn og torden, men det blei en tur UTEN lyn og torden. Men kjenner stresset bygger seg opp innvendig – eller, som et lite kaos av redsle. Føler liksom at lynet slår meg ned når som helst…………

Men tur blei det, med høy vannstand ved havna – og det å prøve å ta bilder av hund, katt og menneske sammen – er ikke alltid like vellykket 😀

 

 

 

 

 

Smiiiil ja, selv om det blåser og regner og hagler, og faren for lynet er overhengende………


Så er Mr Sniff der og møter oss og forsøkene på noen #sjølfier  passet seg 😀

 


#kattispranget


Hahahahah  er ikke dette et herlig glimt 😀

 

 

Ikke helt enkelt med en katt som IKKE er like tålmodig som hunden 😀

 

 

 

#hundenLeia #MrSniff #skogskatt #shetlandsheep #hundeliv #katteliv #bygda #fotografering #selfie #fotoglede #utetid #morgentur #torsdag

8 kommentarer
    1. hi hi ,skikkelig koslige bilder,nei ikke alle dyr er like enkle,det har jeg ogsü prøvd meg endel pü og det gür som regel ikke bra for min del iallefall ,men du har jo skjønne dyr da :=) endelig er det tørt ute her men fy for en vind ja,lyn og torden trenger ingen av oss,krysser fingrane for att det uteblir ja

    2. Herlig innlegg 😀 Friskt vestlandsvær som kan inneholde det meste naturen har å by på, på godt og vondt 😀 Og jaggu fikk du til å få alle tre inn i samme bilde på en flott måte 😀 Nydelig. ,,, og det på bursdagen din 😀 Gratulerer hjerteligst masse med dagen 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg