smil

 

Dette laga jeg til et innlegg i frodith sin januar-moro – og ville dele igjen nå 🙂

 

Du tenker kanskje;  kvifor smilar eg til deg
Fordi eg har  lyst vel
Fordi eg synes du kan få eit smil frå meg
Eg har ikkje planar om å ta betalt for det, det er gratis
Og eg ser at det kan glede

Eg ser at det kan overraske
Fekk eg eit smil, kvifor
Var det feil eller tilfeldig at det traff meg
Må smile tilbake då, forsiktig

Det er inga plikt å smile men det gjer så godt
Og det å få eit smil i retur, frå nokon du også kanskje ikkje kjenner, det føles godt
Smile gir glede innover i kroppen og også utover
Det synes at du er glad, eller i allefall har det bra?
Og det er gratis ansiktstrening

Gratis!
Då er det berre å smile i veg då
Smile seg gjennom tårer og latter
Smile så heile andletet sprekker til ei stor sol
SMIL!

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik
4. januar 2024

 

 

#minedikt #etdiktomdagen #tankerblirtilord

12 kommentarer

Siste innlegg