sneiler over alt….

ONSDAG
er her – litt yr i lufta men ellers fin temperatur

En runde bak ved Gamleeidet for hund og menneske
og første delen av turen går på asfalt, og det må jeg bare si: invasjon av sneiler!!! Uæææsj
Ja det er lov å si det da…
Helt ok med svartsneilen… den er jo der liksom..
Men når brunsneilen kommer…. da er det over og ut… følte jeg ville brekke meg første halvdel av turen… sneiler over alt!!!!

Sneilefart på både sneiler og mennesker.. Passer fint det slike dager…

 

 

Kråka spankulerer frem og tilbake…

 

Denne lille vakre her har jeg ikke noe imot å treffe

 

Det roer seg med hensyn til sneiler når vi kommer inn på grusvei og tursti..
Bare en svart sneile her og der…

 

Lykken ligger i en hestesko??

 

Det var som sagt litt yr i lufta – noen dråper her og der…
men det var egentlig ikke behov for å slå opp paraplyen – men for litt fotoshoot er det jo greit da 😀

 

Og fuktig luft og litt nedbør, det gir dråper

Profilbilde?!  😀

8 kommentarer
    1. Her startet dagen disig, men til slutt seiret sola og det ble en nydelig dag til slutt 😊 Disse brunsneglene er jeg ikke stor fan av, og heldigvis har jeg sett så mye til dem i fjor eller i år. Håper du har hatt en fin dag, klems 🤗

      1. Ja helst fotoshoot uten snegler 😀 hehehe I dag rydder jeg inn i bobilen og lager den klar – så da starter årets bobil-turnering 😀 Tror vi sikter oss inn mot Geiranger denne helga… kanskje hjemom før 17. mai – og deretter på veien å rulle igjen 😀

    2. Det var jammen mye snegler ja…. men, enig med deg, jeg liker også best de sneglene som har hus! 🙂 lekre dråpebilder også fra den våte dagen din! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg