snø trene bade

Trening i en times tid, og deretter bad med damene 👍🏊🌊

Herlig og viktig start på dagen rett og slett.

Ryggen krangler litt for tiden, så jeg må ta det litt forsiktig ❤️

Ny dag og nye muligheter 🙏

Og det er greit med alt man vet og ikke vet, på en måte 😊

En tur ut å kjøre mellom snøbyger,  og det er jo lekkert med snøhvitt landskap 😃

En sving innom denne rundkjøringen og deretter hjemover

Fiskarkona speider ut mot havet, og jeg speider etter veien hjemover,  i lett snøfall ❄️

God mandag til deg 😊

6 kommentarer
    1. Jeg er så imponert over disse badene deres!
      Kunne ha tenkt meg det, jeg også, men tror jeg da ville ha hatt en varm badstue å gå inn i etterpå!
      Håper ryggen blir bedre!
      En fin uke til deg fra meg! 🤗

      1. Tusen takk! Ja det er de som har varme badstuer også… Men jeg og vi synes dette er helt innafor 😀 Ha på noe godt og varmt og komme seg hjem til varmen. Det gjør godt for kroppen har vi funnet ut. Friskner oss og gjør oss klar for resten av dagen 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg