snø??

1. mars
Og man vükner til snø!

Men, man mister ikke fatningen av den grunn 🙂

En tur for hund og menneske mĂĽ til uansett.
Kan du se at bildet over lignet på en skilpadde?   😀


Og hva i alle dager er nĂĽ dette?
Skum i elva ved Mulevika – formet som…………….

 

 


Jepp!

1. mars og det snør!

 

 

Våren er så mangt – og det kan fortsatt komme mye snø………
Men……..
Håper det IKKE kommer så mye mere hvitt på denne siden av året 🙂

 

 

 

 

 

#1mars #skilpadde #fotografering #natur #mulevika #hundenLeia #shetlandsheepdog #foto #naturbilder #mars #vürfølelse #snø #utetid #hundogmenneske #vür

 

10 kommentarer
    1. Ofte sånn at det kommer litt snø når man tror våren har kommet for å bli..men Mars betyr jo vår uansett 🙂 Ser den skillepadda ja, men ikke sikkert jeg hadde sett den om du ikke sa det.. Fin tur ser det ut til og veldig flotte bilder av vår med snø på.. God helg <3

    2. Våren er på god vei, vinteren må bare være tett bittelitt til 😛 Vi har ikke hatt snø på en stund nå, men i går måtte jeg skrape isen når jeg skulle på jobb, selv om det var 15 grader i solen dagen før- det svinger mye på denne tiden av året.

      Og ja, jeg så skilpadde før du sa det og hadde tenkt til å kommentere det- herlig 😀 Og det skummet minte meg om en Alien, et foster sådant 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg