solbrent?

 

Avslapning er ikke min greie alltid… men det er godt å sette seg ned ute i sommerstua til C og bare slappe av med Ingefær og honning-te pluss ei god bok.
Og sĂŚrlig nĂĽr det varmer som i dag.
Tror jeg sovnet og snorket litt… blei faktiskt kanskje litt solbrent…
Jaja.. livet er godt!

Hva gjorde jeg denne siste dagen i mars 2021?
Joda, da var jeg rask og sprek og gjekk hele GULLREKKA I KVALSVIKA

 

Koppen her har jeg vunnet fra en fotokonkurranse arrangert av UTIFRILUFT Margrethe 😀

 

Snart er det velkommen APRIL!

 

#sistedagenimars

15 kommentarer
      1. Jeg har jo investert i solkrem allerede med faktor 20 tror jeg det er… men det er ikke alltid man kommer pĂĽ det i det sola steker noen minutt 😀

    1. Der har du funnet deg en fin og lun hule i sola.
      Det sĂĽ deilig ut med avslapning og bok i sola.
      Du fĂĽr finne litt aloe vera for sikkerhets skyld.
      Her har det ogsĂĽ vĂŚrt sol, men jeg var ikke sĂĽ lenge ute at jeg ble solbrent, men sola varmet godt i ansiktet.
      Kos deg masse resten av kvelden! 🙂

      1. Tusen takk 😊
        Tror ikke jeg blei solbrent heller…. bare litt rød mĂĽr jeg sĂĽ meg i speilet 😁
        Ønsker deg en god natt !

      2. Ja denne hula til C er toppers pĂĽ slike dager da det kanskje er litt for kaldt ute – og man kan sitte bak vinduene og nyte varme og sol 🙂

    2. Herlig da. Jeg var ute og gikk tur i våren med svigerdatteren og hunden i går, så det ble sikkert to fregner til på nesen min! Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg