solbriller og knall og fall

GÄrsdagens tur gjekk til et sted vi bruker gÄ til, sammen med C
En vakker solrik dag i gĂ„r – og det mĂ„tte bli en tur til fjells
Husker ikke hva toppen heter – men det er akkurat passe Ă„ gĂ„ dit
Opp turstien og ta til venstre og fĂ„ fantastisk utsikt – det var mĂ„let

SĂ„ er det det,
at mens man er ute og gÄr,
og kjenner pÄ at det fungerer sÄnn passe greit,
og returen begynner surre i hodet,
kanskje det er like langt Ä fortsette pÄ stien, motsatt,
sĂ„ det blir en runde
 og kjenner etter at det fĂžles greit for kroppen, returen mĂ„ jeg jo ta uansett 😀
Og turen blir alt for lang –
vi havner pĂ„ sti der vi ikke har gĂ„tt fĂžr – det blir bratt og dagen i gĂ„r var dagen for et knall og fall – som muligens har gĂ„tt bra
 kjenner fortsatt etter .. om det er verre enn det er til vanlig – vet ikke helt


Kanskje det verste var at jeg mista solbrillene jeg fikk av C
Men jeg orket ikke gĂ„ tilbake, for det var bare oppover – og vi hadde et godt stykke Ă„ gĂ„, da jeg oppdaget dette, at solbrillene ikke satt pĂ„ hodet..
SĂžren klype – sĂ„ surt
 men jeg har ikke brudd noen steder – det er vel det viktigste!

Her er turen: (og solbrillene mens de ennÄ satt pÄ hodet
)

 

 

 

For en herlig dag!

 

 

 

 

En pust i bakken og bare nyte utsikt og stillhet

 

 

Her har vi aldri gÄtt fÞr


 

 

 

Vurderingen om Ă„ rusle tilbake for Ă„ lete etter de fine solbrillene ble skrinlagt
Jeg hadde ikke klart ett eneste skritt oppover bakke – det blei nok Ă„ bare komme seg hjem
EnnĂ„ en gang blei det Ă„ bite over mer enn jeg burde – og resten av dagen og kvelden var jeg bare sliten
LĂŠrer aldri?
Vil for mye

Men fornþyd selvfþlgelig – for turen og det vakre véret
Gleden jeg fĂžlte da vi var pĂ„ toppen – og ruslet nedover, er ubetalelig
Alt det andre kommer som ekstra regninger som mÄ betales langs med

I dag er det en ny dag

StÄ deg vel

 

16 kommentarer
      1. Tusen takk 🙂 Tenkte gĂ„ runden igjen i dag – men tror ikke jeg klarer det… og vet ikke helt om det var der jeg falt eller.. at brillene forsvant… men sikkert nok det… Har ikke noen Ă„ sende pĂ„ den runde 🙂 Kanskje noen finner de og legger bilde av de ut pĂ„ FB Men tviler pĂ„ det 🙂

    1. SĂ„ vakker natur, og sĂ„ vĂ„rlig! đŸ€—â˜€ïžâ˜€ïžđŸ€—
      HÄper du fÄr solbrillene tilbake, kanskje du kan legge en etterlysning pÄ en lokal FB- side?

    2. SĂ„ ergerlig Ă„ miste brillene, kanskje du kan ta deg en tur i dag… eller det ble nok nok i gĂ„r. Du mĂ„ ta vare <3.
      Bildene var i hvert fall nydelige, sÄ hÄper jeg du kommer deg snart. Klem

    3. Ja, det var vel verdt det. Fin utsikt, tur og samvĂŠret pluss fint vĂŠr.
      kanskje du finner igjen brillen din nÄr du kommer dit tilbake en dag:)

    4. Flotte bilder fra turen – og en trolsk skau dere gikk gjennom ogsĂ„! NĂ„ vet jeg jo allerede at du fant brillene, sĂ„….! Hihi, klem 🙂

    5. SĂ„ ergelig med knall og fall og uten solbriller. Men kanskje du finner de ved en annen anledning? HĂ„per du ikke slo deg for ille. God bedring. Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg