kan noe bli som før
kanskje, kanskje ikke
det som var, er uansett historie
du kan tenke på det
så ligger det der,
kanskje som et godt minne å omfavne
om du vil
Mette Josteinsdatter Kvalsvik
juni 2024
#tankerblirtilord #etdiktomdagen #minedikt
6 kommentarer




Ja, en kan omfavne dem. Klem🥰
klems og gode ønsker for dagen <3
Så sant… hender jeg tenker på det, ja…. 🙂
ja…
Fine tanker. Klemsiklem
Tusen takk 🙂 klems