sommer sommer sommer

LUNDEURA

 

 

Når man skroller YR opp og ned i mente for å finne et regnfritt smutthull, og man finner det mellom 19.00 – 21.00 – da benytter man seg av det.

Lundeura var et av ønska til Sheida – på sunnmørsbesøket –  og det fikk vi til mandags kvelden.
Jeg var begynt bli forkjøla og kjente på feber ………. men pytsan – en tur til lundeura måtte vel gå bra 🙂

Og vi fikk betalt for turen i flotte naturbilder og vakker Lunde!

Robert har heller aldri vært i Lundeura – så dette var artig å ta de med på 🙂


Kaldt – vind – ja….sunnmørsk sommer akkurat denne uka……..men la gå…. vi kan ikke gjøre noe med det.

 

Det var så vakkert når vi runda og gjekk ned til ura – regnbue og “tusenvis av lunde”, som en turist fortalte oss vi kom til å få se, lenger opp i bakken.

 

Og så kom Lunden!

 

 

 

Og vi var storfornøyde alle tre 🙂

Og tenke seg til at vi så noe blått oppe i skyene………….

Så bra at vi kunne krysse av på ET av ønska på lista, over ting å gjøre på sunnmøre 🙂

 

 

 

#lundeura #lunde #puffin #natur #regnbue #runde #goksøyra #fjell #himmeloghav

8 kommentarer
    1. Så flott at du tok de med dit,, og så masse flotte bilder 🙂 Det måtte de sette stor pris på, særlig når formen din var langt under pari… God bedring 🙂

    2. så flott att dere fikk den turenog med bonus på toppen :=) herlig og nydelige bilder,og nå lærte jeg hvordan jeg skal lure en tur inn mellom bygene,har ikke tenkt over att eg kan skrolle meg gjennom yr,men i går var det non stopp hos oss da

    3. Åååå så heldige dere er! Jeg hadde så ønsket å se den i virkeligheten jeg også..og regnbuen..så vakker! Flotte bilder!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg