sover

 

 

SØNDAG

07.07.19

 

Mens besøket mitt sover ennü,
og jeg og hunden snart er klar for en liten luftetur,
tok jeg et nytt tilbakeblikk pĂĽ ĂĽra som har gĂĽtt, pĂĽ bloggen.

Jeg er fortsatt tett i brystet, hoster og slikt, men mye bedre og bedre dag for dag 😀
Tipp topp lollipop!

 

07.07.15

 

07.07.15

 

 

07.07.16

 

07.07.17  var jeg bortreist og ikke noe innlegg.

 

 

07.07.18 har jeg heller ikke noe innlegg.

 

 

 

 

 

 

Morsomt å se tilbake på hva man har gjort og hva man har postet på bloggen 🙂

 

HA EN GOD SØNDAG!

 

 

 

 

#tilbakeblikk
#7juli
#juli
#blogg
#littavhvert
#fotografering
#minebilder
#hobbyfotograf

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg