speil speil..

 

 

Speil speil pÄ veggen der
hvem er gammel og hvem er sĂŠr
Speil speil kan du svare meg
har jeg blitt gammel og har jeg blitt grÄ
Speil speil pÄ veggen der
hva kan du gjĂžre for Ă„ oppmuntre meg
Lage et bilde som ikke er sant
eller fortelle det hele
og strĂž i litt salt

 

Speil speil pÄ veggen der
hver gang jeg ser deg
sÄ ser jeg ogsÄ meg
Vakker eller grÄ
ung eller gammel
Speil speil nei vet du hva
jeg ser hva jeg ser
og det fÄr enda vÊre bra
Det er sannheten som kommer
og den mÄ tÄles tenker jeg
Inget speil kan erstatte
inget speil kan lyve slik
at du for alltid ser deg rynkefri

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik

 

 

 

 

#rynkefri #speilspeilpÄveggender #speil #foralltidrynkefri #hvemergammel #hvemersÊr #gammeloggrÄ #strÞilittsalt #vakkerellergrÄ #ungellergammel

8 kommentarer
    1. Artig skrevet.. var pĂ„ en klesbutikk i Roma en gang, prĂžvde klĂŠr og det meste passet og kledde meg sĂ„ forbaska bra, til jeg oppdaget at de hadde et sĂ„dan speil med bare en anelse farge og en liten sving, et speil dom fikk en til Ă„ se bedre ut.. haha.. disse finnes i enkelte heiser ogsĂ„ 😜

      1. Hahahah ja ikke sant….. sĂžren ta da – at speilet kunne lyve…. 😀 Jeg fĂ„r meg av og til en nedtur i prĂžverom der speila kommer FOR NÆRT hihihi FĂžlte meg liksom veldig toppers FØR speila i prĂžverommet…

        Tusen takk!

      1. Tusen takk! Ja speil lyver som regel ikke — men det er jo de speila som GJØR deg fasongvakker og slikt da…. hehehee 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg