speilrefleks-kamera…

 

UTSIKT FRA PASSASJERSIDEN

 

SONY DSC

SONY
Speilreflekskamera
Og det blei med på turen mot Nordmøre og forbi…

HER kan du se innlegget fra helgas tur – og nedenfor kommer
bildene jeg har tatt fra bobilen – i fart for det meste 😀
Og et par tre bilder ved snarlig stopp ved Atlanterhavsveien på returen, bare for å prøve få broa i en annen vinkel 🙂

SONY DSC

Over Ørskogfjellet…

 

SONY DSC

 

SONY DSC

 

SONY DSC

#sjølfie og #selfie

 

 

SONY DSC

 

 

SONY DSC

 

Passerer HåHolmen som ligger ut i her et sted…..

 

 

SONY DSC

Så er vi tilbake på Atlanterhavsveien
Og veret er like vakkert som dagen før.

SONY DSC

 

SONY DSC

 

SONY DSC

 

SONY DSC

 

SONY DSC

 

SONY DSC

 

SONY DSC

 

SONY DSC

 

 

 

 

SONY DSC

Vi tar ferga fra Molde til Vestnes

 

Og ferga fra Sulesund til Hareid

SONY DSC

 

 

#speilreflekskamera #sonykamera #fotoglede

12 kommentarer
      1. Jeg tok det frem nå – bare for å sammenligne litt… og det tar nok bedre og klarere bilder om man setter seg inn i funksjonene. Morsomt å ta bilder med det iallefall 😀 Verdt å prøve! klem

    1. Flotte bilder til å være tatt i fart ♥ Og det ser jammen ut som en fin tur. Herlig å være litt på loffen kan jeg tenke meg 🙂
      Inspirasjon 🙂
      Klem

      1. Tusen takk – man kan se på ene bildet – det av låven… at det er tatt i fart, for der festet ikke bildet seg skikkelig 😀 Men artig å ta frem kameraet av og til – og sammenligne bilder på mobil og sony :_D

    2. Fine bilder med Sony Camera. Jeg har Canon, men bruker det sjelden. Takk for gratis tur.
      Var det i atlanterhavet i 2019. Veldig fint sted:)

    3. Flotte bilder ble det fra en tur vi også har kjørt noen ganger. Speilrefleksen er fin når vi tar bilder i fart som passasjer. Jeg stiller inn på sport, og noen bilder kan bli magisk. Det nye lille kameraet mitt fungerer ikke så godt til dette. Ofte zoomer det inn bilvinduet i stedet for det utenfor. Så jeg bruker begge kameraer, pluss litt mobil, alt etter som. Klemsiklem og takk for turen 🙂

    4. Herlig tur med flittig brukt kamera 😀 Takk for deling 😀 Ja været har vært beundringsverdig i helga 😀 Nå drar det seg til mot andre forhold, i alle fall her i nord 🙂 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg