spirer og gror…

 

Plommetreet blomstrer enormt i Ă„r!

 

OgsÄ kommer det noen blomster pÄ et tre som har vokst opp helt uten at JEG har plantet det

MĂ„ vĂŠre plommestener som har satt rot, for jeg har ikke plantet ut treet som stĂ„r pĂ„ hjĂžrnet og vokser seg stoooort
. ogsĂ„ kommer det blomster pĂ„ det 😀
SĂ„ rart
.
Jeg har klippet det ned flere ganger for det vokser grĂ„dig – og har egentlig lurt pĂ„ hvilket tre det er 
. og nĂ„ ser det ut som det er plommetre ja 😀
Da mÄ det bare fÄ stÄ!

 

 

Hosta  kommer ogsĂ„ nÄ 
Min har hvite roser i seg..

 


Denne som smaker lakris vokser seg til ogsÄ..

 

 

Rhododendro  sÄ vakker!

 


Og dette treet jeg plantet ut i fjor, kommer ogsÄ!
#Svarthyll

 


Rips
og
StikkelsbĂŠr
blir det

 


Og gresset vokser og plenen pÄ snart klippes igjen!

 

HAGEN LIVNER!

 

 

#hagenlivner #grĂžnt #plommetre #rhododendro #hosta #ripsbĂŠr #stikkelsbĂŠr #plommer #spireroggror

8 kommentarer
    1. du har masse godt i hagen din du ogsÄ ,og sÄ spennende med et nytt tre som har blomster ,kanskje du fÄr gode plommer pÄ det ,hÄper vi fÄr oppdatering om det kommer noe pÄ det treet,ja nÄ livner det til i hagene og jeg elsker det

    2. Herligheta som det vokser og gror. đŸ€— Fantastisk. Vi henger en smule etter ja,, men sĂ„nn er det bare đŸ€— klem

      1. Ja den busken er flott 🙂 Har en annen type ved siden av som blomstrer litt senere – tror det er lilla? blomster pĂ„ den,,, eller rĂžde… 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg