spysjuka

 

 

Sitter og henger med hodet.
Kroppen er IKKE i vater. Det har vĂŠrt en helsigens helg der jeg ble smittet og fikk SPYSJUKA.

Det er ikke sÄ lenge siden jeg snakket om akkurat dette, Ä fÄ den vÊrste sjuka en kan fÄ.
Nemlig SPYSJUKA.
Den slÄr deg helt ut og det er sÄ forferdelig vondt. Iallefall var det det denne gange. Fytterakkern.
Den gĂ„r som en farsott nĂ„r den fĂžrst ha fĂ„tt tak. Sprite og klore og styre i vei – noen fĂ„r det bĂ„de ene og andre veien, men heldigvis har det vĂŠrt “bare” ene veien med meg. Oppkast.

Jeg er helt ute av spill



 helt tom for energi. Ingen matlyst. Ingen styrke i kroppen. Et dÞgn slÄr beina under en sÄ kraftig, bare pga en spysjuke.

Ja ja


 sĂ„ har jeg hatt det ogsĂ„ i Ă„r, og tenker at jeg er ferdig med det for en stund. Men fy fader for noe dritt Ă„ fĂ„. Spysjuka er egentlig det vĂŠrste – men sĂ„ blir man jo frisk fra det ogsĂ„ da. SĂ„ det er enda bra. Det finnes vĂŠrre ting Ă„ fĂ„. Jeg vet det! Men akkurat nĂ„r dette pĂ„gĂ„r – er det det vĂŠrste.

Helt tom og fortsatt kvalm.
Æsj!
SĂ„ er det dette med 48 timers regelen.
I dag mĂ„ jeg unngĂ„ Ă„ vĂŠre i kontakt med andre – men i morgen satser jeg pĂ„ at alt er som fĂžr 🙂

HÄper du unngÄr denne forferdelige sjuka!

God mandag!

 

 

 

#spysjuka #mandag #spy

10 kommentarer
    1. stakkars ,her fÞler jeg virkelig med deg og hÄper du slipper Ä kaste opp i dag.Jeg tÄler rett og slett ikke Ä fÄ det,jeg besvimer nÄr jeg kaster opp,en gang besvimte jeg sÄ jeg slo hode og fikk hjernrystelse,ble liggene pÄ sykehus noen dager da ja ,masse god bedring

    2. ÅÅ herrefred! Stakkars, hoff og hoff! Det der er noe dritt altsĂ„, hĂ„per det roer seg fort og godt. Bank i bordet, jeg husker ikke sist jeg hadde det svineriet.. 🙂 Lykke til

    3. Æsj, og huffamegen! Det er absolutt ikke noe godt nei. :/
      Selv sĂ„ er det mange Ă„r siden jeg hadde det, (bank i bordet) og jeg hĂ„per det gĂ„r mange Ă„r til uten dette. Masse god bedring! 🙂 <3

      1. Uff ja………… nĂ„r man havner midt i det sĂ„ er det ikke enkelt Ă„ unngĂ„ smitten :-/ men men hĂ„per det blir lenge til neste gang!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg