stå på…

 

 

Eg gjer det eg klarer best for tida… halde motoren i gong
Eg og hunden Leia 🤸‍♀️🐕

Være i bevegelse – få sirkulasjon til alle kanter
Holde ved like…
Sjølv om det er svartens tungt for tida
Alt herkar på ein måte
Men det er vel slik; det er i motbakkane det går oppover
Og motgang gjer ein sterk osv…
Eg føler meg alt anna enn sterk for tida sjølv om det ser slik ut
Ein må berre stå på!
Lyfte augene og følge straumen
Ikkje la slitenheita ta over
Fokusere men ikkje overdrive – det er ein kunst
For meg er det om å gjere å gripe alt på ein gong
Gjere meir – det ein orkar – det er så herlig!
Kunsten er å halde igjen….
Jepsipepsi!

 

 

Tur vart det i dag også – og motbakken var tung den…
men godt å ha turvennen Leia som dreg – og når naturen er så vakker som den er, sjølv om det er kaldt, ja så blir ein dregen inn i iveren og gløymer ei lita stund at ein ikkje orkar, egentlig…

 

Skal tru om det kjem fuglar hit?

 


Vakkert å sjå utover havlandet 😊

 

 

Trekkje pusten litt og nyte og lytte…. fuglekvitter… det er koselig 💚

 

 

Dette bildet… det ser ut som der er en person der…. med litt bøgd nakke?
Kan du sjå det?
Eit enkelt lite strå som kan være så beskrivande…

 

 

Etter tur er eg oppvarma og kan ta dei øvelsane eg har muligheit til, heime.
Ellers er det Aktiv-senteret eg går til for å gjere desse 🙂
Det må til…

No ein kopp god te – og deretter resten av dagen, som eg ikkje veit noko om enno 🙂

Stå deg vel ⭐️

14 kommentarer
    1. Stå på, ja👍 Det må vi. Og ut med hundene våre må vi også. Heldigvis egentlig, for da får vi DE turene🤗 Men, jeg MÅ også komme i gang med treninga mi igjen. Takk for inspirasjon🙋🏼‍♀️ God helg😀

      1. Tusen takk! Ja vi har turvennene våre som MÅ ut uansett 🙂 Og det gjør godt å komme ut, det er helt sikkert 😀 God helg!

    2. Det er en kunst å holde igjen også.
      Nok en flott tur, og så koselig å ha en slik fin turvenn. Fin min også, men han er på to bein 😉
      God lørdagskveld! Klem <3

    3. en fin tur ,ja det er nydelig der ute ved havet :=)bevegelse må til ellers stivner en iallefall til i leddene ,styrketrening der er jeg ikke flinke ,får det liksom ikke til hjemme for meg selv,ha en fin lørdagskveld

      1. Styrketrening er ikke enkelt hjemme… skriver under på den… så derfor oppsøker jeg treningssenteret – der får jeg gjort det – pluss annen trening på sykkel eller roapparat osv.

    4. Dere er et flott tospann, du og prinsesse Leia! Og du er et stort forbilde når det gjelder å holde deg igang! Du er best altså! Gooood klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg