stell av hund…

 

HUNDEN LEIA

 

Og hun trenger stell av pels og negler


I disse tider nÄr jeg ikke har vÊrt sÄ aktiv som jeg bruker
. blir ikke neglene slipt sÄ mye

og da mÄ de klippes.
Og pelsen mÄ bÞrstes hver uke.

Hun fikk flĂ„ttmiddel  i juni og skal ha igjen i september 🙂
Nesten som en godbit – og hun liker den 🙂


Spesialsaks for negler er greit Ă„ ha 🙂

Og en bþrste som passer hunden

Jeg brukte en gammel bĂžrste av min en periode, da Leia nektet Ă„ bli bĂžrstet

Men gjekk tilbake til denne i bildene her, da hun bare mÄ bli vant til bÞrsten,
og dette Ä bÞrste sÄ ofte som  mulig faktisk er veldig viktig for tilvenning for hunden.
SĂ„ nĂ„ gĂ„r det veldig bra 😀


Her over har jeg klippet en nagl som du kanskje ser, og de andre stÄr for tur.
Hun er veldig flink 🙂

Her er bþrsten hun har godtatt 🙂

Og resultatet er en liten haug med hĂ„r hver eneste gang 🙂

 

Ja, hun mĂ„ fĂžlge med altsÄ .

 

 

#shetlandsheepdog #klippeneglerpÄhund #bÞrstehund #hundestell

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg