sunnmøringen sin det

JEPSIPEPSI!

 

Så fornøyd med dagens gjøremål.

For en dame som IKKE liker å shoppe – blei dette dagen for impulsiv shopping.

Kjenner du ingen dame som IKKE liker å shoppe???
hehehehe

Jeg er nok kanskje i mindretal, men…………
Sånn er det med den saken.

Jeg klarer ikke vandre eviglange timer på et shoppingsenter og kjenne på kvalitet og slikt………
Jeg går inn og kjøper det jeg skal ha……… ut og ferdig med det.
Shopping er IKKE min greie nei.

Og i dag………. impulsiv shopping gitt!!
Når julegavene bare faller mot deg og passer som hånd i hanske til både den ene og den andre………
Og på Cubus blir det øyekrem, ansiktskrem, pudder og sverte til maaange prosenter.
Det er vel sunnmøringen sin det………….

Og når jeg drar kortet på MENY holder jeg plutselig pusten………..
For det er jo et par dager igjen til lønning………..men det peip ingen alarmer, og noen kroner var det igjen der 😀

Sånn er det når det plutselig bare lå til rette – dette til den – det til den og noe annet til den tredje…..
Og man får det man SKAL ha – og ikke noe annet.

Men man kjenner jo at man har dradd kortet – og når strømpa på høyre fot har rullet seg frem mot tå-ballene…… som en klump i vinterskoen………….. et varsel på at nok var nok for denne dagen sikkert 😀

 

 

Så var det bare å stryke ut TRE navn på gavelista til jul.

JEPSIPEPSI og godt fornøyd med dagens impulshandel 😀

 

 

 

 

#shopping #impushandling #handel #julegaver #nårmanikkelikeråshoppe

6 kommentarer
    1. Dæskn,, flinke deg 😀 Tenker du skal ta det med ro nå… med det været som er meldt i vest så er det kanskje best å skalke lukene 😀 Lykke til videre 🙂

    2. ja noen ganger ligger den rette gaven rett forran en har opplevd det jeg også :=) jeg er heller ikke glad i å gå på den typen shopping,for meg hjelper det da å starte tidlig gjerne om sommeren så blir ikke regningen så stor til jul heller :=) men det blir nok jul i år også forhåpentligvis med litt penger igjen på kortet :=)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg