surprise!!!!

Fortsatt
FREDAGSVIBBER.

Og på sparket tok jeg en tur til

FRUENSVILJE

Som bor 1,5 timers kjøring fra meg.

Lenge siden nå – så det var egentlig bare for å få tatt en kopp kaffe og skravle litt.

Veldig koselig!

Men fruensvilje vart litt overraska – for jeg hadde jo ikke skrevet HVEM JEG VAR, i meldingen jeg sendte – da jeg trodde hun hadde lagret telefon og navnet mitt på telefonen sin.

Men, hun hadde til slutt googlet – så hun visste til slutt hvem som nærmet seg 😀

 

Her er et lite bildedryss fra dagens impuls-besøk:

 

 

 

Jeg stopper litt her og der og tar bilder av gamle hus og slikt – for det synes jeg er så spennende 😀

 

Fredelig på fjorden…..

 

 

Og så er jeg framme hos fruensvilje.
Hun sitter ute og koser seg med strikketøy.
Hun er en dyktig strikkerske – det er helt sikkert.

 

Jeg hadde med noen frø til C som hun har spurt etter for leeeeenge siden – og nå er det spennende å se om det vokser frem noe…..
Hun plantet de inne i drivhuset.
Krysser fingre!

 

 

 

Dumt jeg ikke hadde på kjole….
Fruensvilje tok utfordring fra FRODITH
om fredagskjole….
Kanskje jeg bare må ha meg en tur MED kjole på etterpå jeg da  hehehe

Men bilder blir det, jo kjole eller ikke kjole…..

Og så passet det så fint at jeg kunne ta bilder av C når hun danset så lott på gresset 🙂
Kjolebilder er jo herlig!

 

 

#danseisommersol

 

 


Så “korona-hilser” vi begge alboger og sier på gjensyn.

En hyggelig visitt hos fruensvilje.

 

 

 

#koronahilsen #bloggvenninne #kjolefin #skravlagår #hyggeligtreff

12 kommentarer
    1. Så artig og koselig. Måtte selvsagt lure meg innom å titte. 🤗 Takk for at jeg fikk bli med på turen. Misunner drivhuset litt, men den tiden er forbi 🤗

    2. koselig innlegg ,ja det er litt av hvert å knipse bilder av innover her og enkelt for meg å få hjelp med bilde til kjoledansen :=) og nå har jeg lagra mobilnummeret ditt så finner du på flere turer på sparket så ser eg det med en gang :=)

    3. God morgen 🙂 vakre bilder av natur og damene….<3 Så flink du er, kjøre 1,5 time på besøk….
      Skulle ønske jeg likte å kjøre bil! Klemmer…

      1. Ja her kommer man seg ikke noen vei uten bil…….. busser går ikke alle steder hele tiden….. så jeg er glad jeg har bil og sertifikat 😀 Man må nesten ha det på disse kanter 🙂

        klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg