sy

Ein kjole du ikkje trivast i…str. small… og du ser potensialet i forvandling til eit skjørt…

Då er det berre å setje i gang på frihand
Klippe og sy


Om det blir brukt
Ja om eg går ned nåkre kilo så kan det bli sjåandes ok ut
Enn so lenge har eg eit skjørt i skapet eg ikkje kjem til å bruke på ei stund
Betre enn å ha ein kjole hengande, som ikkje blir brukt?

Kreativiteten fekk boltre seg   –
men på den andre sida;
eg kunne eigentleg sendt den til nokon som ville bruke den som den var
Ja, sånn var det med den kjolen!

6 kommentarer
    1. sånn hhar jeg også gjort det et par ganger ,ble brukt littt før det havnet i en container,men skjørtet ble fint det ,så ligger det der om du en gang får brukt det :=)om ikke kan du alltids lage et trekk til en pute :=)

    2. Du må bruke det skjørtet 🙂 Kjør på!! Tykke strømpebukser under, og stor vamsegenser over. Mitt tips, hvis du føler den er litt avslørende for øyeblikket 😀 Men vi skulle ikke bry oss om sånt!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg