ta til deg blikket….

 

NĂĄr ein sit,
og ikkje kan noko for at ein fĂĄr med seg ord og setningar frĂĄ ein samtale,
pĂĄ bussen
Ten-ĂĄringstida/ungdomstida
Var det verkeleg slik det var
Dei merkelege samtalane
Fiskinga av bekreftelse heile vegen
Kven sa det og kvifor sa dei det

Eg likar ikkje den,
og den sa den ikkje likte meg
Skulen tek meg ikkje alvorleg fordi eg ikkje har ei diagnose
Du har ei diagnose og blir høyrd
Eg blir ikkje høyrd
Ingen likar meg
Du seier du likar meg, kvifor oppførar du deg slik då
Ikkje legg på – då er me ikkje venar lenger
Høyrer du
Du vĂĄgar ikkje legge pĂĄ

Sjølvkjensla i høgsete eller ikkje…
SjĂĄ meg for den eg er, tenkjer du
Eg drit opp i kva du meinar og tenkjer
Men sĂĄ er du avhengig av det pĂĄ same tid
Bekreftelse og aksept
ForstĂĄ meg dĂĄ
SjĂĄ meg dĂĄ
Høyr meg då
Du høyrer ikkje på meg…
Ikkje ser du meg heller
Anonym
Kvifor ser du pĂĄ meg
Ta til deg blikket

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik
15. oktober 2023

 

Noko overhøyrt på ein busstur  – og anna er tankar iblanda 

 

#tankerblirtilord #minedikt #etdiktomdagen

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg