talerør

 

 

Eg har så mykje å dele
å seie
å gi
Og stundom lurer eg på om nokon gir meg
noko utanfrå
Ja du forstår kva eg meinar
Er det nokon som igjennom meg vil seie noko
Og kva er dèt i så tilfelle
Og kven…
For eg har så mykje
og det fløymar over stundom
Akkurat som dette
som ikkje liknar på noko
Men det er ord som kjem ut til deg
frå meg
i dikt og bilete
Eg håpar du likar det og stundom
tek til smil, latter eller tårer
Eller kanskje blir sint eller provosert
For det er det som er med ord og bilete
At ein ser og leser og oppfattar og meinar
Kven er talerøret
Kven lyttar
Vi

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik

 

 

#etdiktomdagen #tankerblirtilord #minedikt

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg