tålmodighet…flatpakka..

 

SLIKT MAN IKKE ØNSKER

Jeg bruker alltid å spør om jeg ikke kan få kjøpt utstillingen…..
Men neida… flatpakka…

 

OK.. bare å skride til verks.

 

 

Legge utover gulvet, lese “oppskriften” opp og ned i mente.
Fy søren altså… orker jeg dette??
Skulle egentlig laget meg noe mat, men etter flere timer med puslespillet, rakk jeg å spise FIRE skiver med godt pålegg på. Det vart min middag i går ettermiddag. På kvelden vel å merke.
For når jeg stuper inn i krimskrams små MÅ jeg gjøre det ferdig.

Rygg og hender skrek – også, der – ferdig!

 

Men et lite øyeblikk var jeg tenkt å la ting ligge til dagen etter.
Hvorfor?
Fordi jeg så at noen skruer manglet…. det vil si… det jeg trodde var noe annet, var de skruene jeg skulle bruke på skuffene.
Noen hvite plastskruer jeg trodde var hylser til andre skruer… og som jeg trodde IKKE skulle brukes til noe som helst.
hehehe  ja –
et par ganger brølte jeg i frustrasjon også….
og hunden bare ligger der og håper matmor snart er ferdig med elendigheten…

Men, når alt dette er sagt, står kommoden nå ferdig til bruk!

 

JEG KLARTE DET!

 

Og, det er ikke IKEA, der det som regel mangler en del eller tre 🙂

 

Tålmodighet – den kom og gjekk i går.

 

Lenge til neste prosjekt!

 

 

 

#kommode #titusenbiter #puslespill #monteringsprosjekt #tålmodighet #sattpåprøve #flatpakka

8 kommentarer

Siste innlegg