tankespinn…

God morgen Norge!

Når jeg ser tilbake på innlegg åra før, så ser jeg at jeg har laga masse masse god og sunn juice.
Siste året har jeg IKKE laget juice… for siden jeg har  “flytta” på meg, og ting og tang, finner jeg ikke alle delene til juice-maskina – og den har stått der, på ei hylle… med mangler
Nå har jeg bestemt meg for å kjøpe NY juice-maskin
Jeg savner det for mye

JUICE

Lager du juice?
Jeg vet at noen av dere lager av og til

Jeg prøver å ta tilbake hverdagen min med sunnere livsstil – og da hører den  juicemaskina til i  hverdagen

Men det er også godt å spise alt det som juices – som hel frukt eller grønt  🙂
All den fiberen som suser seg gjennom tarmen – viktig!

 

DAGENS BLOGGER:
Plass nr. 35 = Heidirosander
Plass nr. 57 = Akbhandy
Plass nr. 85 = Filmhjerte

 

 

Snart helg – men foreløpig starten på torsdag morgen – og det ser ut til å bli kaldt og fint med litt nysnø opp på litt gamlere snø og is….

 

 

Lag deg en fin ny dag

 

8 kommentarer
    1. synd du ikke finner den delen til juice maskina di ,jeg har aldri laget juice selv ,det er også noe med f´plassen til mange maskiner ,jeg har bare ikke plass til mere så da får jeg spise alt det sunne som det er

    2. Nei, lage juice gjør jeg ikke lenger. Jeg lagde ofte sånt før, men her er også maskinen vekk! Jeg liker smoothie av og til, men det er også lenge siden jeg har laget. Klemsiklem

    3. Det er veldig godt med juice og smoothies.🤩
      Du får dele litt oppskrifter når du kommer igang.🥰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg