tankespinn inn i dagen..

 

God morgen Norge!

Ikke vet jeg… men man glemmer ganske fort tenker jeg,,,
I allefall gjør jeg det..
Klokkene var så forskjellige i dag tidlig
Noen var nesten åtte og andre var nesten syv
Hva er egentlig klokka tenkte jeg
Før jeg kobla!
Vintertid!
Vi er der igjen ja…
Så klokka er bare litt før syv
Åhja sånn er det
Har jeg egentlig sovet til klokka var nesten åtte i dag?
Ny rekord det da gitt
Men klokka er bare litt før syv uansett
Tiden er skrudd hakket tilbake
Vintertiden er her  igjen
Sånn – da var den satt liksom
Det går automatisk
Også er det et par klokker som fysisk må skrues på
Har du klokker du fysisk må skru tilbake?

Det er søndag og hviledag uansett 😀
Været ser strålende ut så her blir et både søndagsbad og tur, sitter det løst i mine tanker foreløpig

Og i skrivande stund har tåka seget på….
Men, dagen er her og vi må gripe den med begge armer!
Hvem vet… kanskje siger tåka av igjen 😀

 

 

DAGENS BLOGGER:

Plass nr. 36 = Lailasmat
Plass nr. 58 = Kretahalvorsen
Plass nr. 86 = Frubruu

 

 

En titt på nest siste dagen i oktober årene før:

30. oktober 2015 var det ikke noe innlegg

30. oktober 2016 – Bacalao

30. oktober 2017 – Muletua

30. oktober 2018 – Mausavatnet

30. oktober 2018 – Et skritt frem og tre tilbake

30. oktober 2019 – Turgruppa “Opp å gå”

30. oktober 2019 – Morgentur og nakent

30. oktober 2019 – Hårpleie

30. oktober 2019 – Serier å sluke

30. oktober 2019 – Øynene

30. oktober 2019 – God morgen Norge

30. oktober 2020 –  Lars Mytting

30. oktober 2020 – Drømmer kan ingen ta fra oss

30. oktober 2020 – Titt tei titt tei

30. oktober 2021 – Livet er langt

 

 

GOD NEST SISTE DAGEN I OKTOBER 2022

 

#tankespinninnidagen

10 kommentarer
    1. Ja da var det den tida igjen. Har heldigvis ingen Klokker som må stilles fysisk tilbake, så jeg merker ikke så mye til hele greia unntatt at det ble tidligere lyst 😊 Håper du får en riktig flottersfin første vinterdag 🥰

    2. Her har vi klokker som stiller seg selv, og noen som må stilles. Heldig jeg for jeg har en mann som tar seg av å stille de fleste. Han gjør det på kvelden så våkner vi til riktig tid 😉

      Mange fine tanker, innlegg og bilder hos deg! God søndag! Klem <3

    3. Det spiller liten rolle hva klokkene viser, for kroppen har en innebygd klokke selv. Å den vekker oss når den mener den er klar 😉 Ønsker deg en fin søndag, klem 🤗

    4. ja jeg ble iallefall forvirret av klokkene i dag morges ,noen fiksa seg selv ,andre må fysisk rettes og noen går litt tregt sånn sett er det mobilen jeg stoler mest på i dag :=) et bad ja du har jammen blitt rå på den badinga di :=)

      1. Ja litt forvirret i begynnelsen er man…. også mørkner det tidligere på kvelden… og jeg er oppe tidlig tidlig etter “gamle klokkka” hihihi
        Ja den badinga er super altså!

    5. Akkurat nå har jeg bare to klokker – som stiller seg sjøl – så da gikk jo det greit! Og for en gangs skyld som jeg hele natta – og brukte den ekstra timen til det, hihi…. klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg